Pojedzie nawet tam, gdzie inni nie dotrą.

Niezależnie od warunków, Klasa G wykonuje pionierską pracę od ponad 35 lat. Odważyła się wjechać na teren, który uchodzi za nie do zdobycia. I dociera w najgłębsze wąwozy miejskich metropolii. Niewzruszona. Autentyczna. Zawsze na przedzie.

Dzielność terenowa – dynamicznie przed siebie.

Klasa G zawsze toruje sobie własną drogę. Jej ulubiony teren rozpoczyna się tam, gdzie inni ustępują. Niezwykle wysoko umieszczone podzespoły ‒ wlot zasysania powietrza do silnika, elektronika i układ wydechowy – oraz najlepsze możliwe uszczelnienie wnętrza pojazdu umożliwiają przejazd przez wodę o głębokości nawet 60 centymetrów.

Na odcinku 100 metrów Klasa G pokonuje różnicę wysokości wynoszącą nawet 100 metrów, co daje zdolność pokonywania wzniesień o nachyleniu 100%. 100-procentowym wsparciem dla kierowcy jest wtedy standardowe przełożenie redukujące do jazdy terenowej. Przy ustawieniu skrzyni biegów w pozycji „neutralnej” wystarczy nacisnąć przycisk Low-Range, aby uzyskać optymalne przeniesienie momentu obrotowego silnika.

W terenie czasami jedno z kół napędowych „zawisa” w powietrzu. Dlatego wyposażamy Klasę G w trzy dołączane osobno 100-procentowe blokady mechanizmów różnicowych – jedyny autentyczny system wspomagania dla prawdziwych off-roadowców.

Mercedes-AMG G 63

AMG – trzy magiczne litery obiecujące moc, luksus i pasję. Obietnicę tę spełnia Mercedes-AMG G 63. Fascynująca stylizacja AMG, znakomite właściwości terenowe, doskonała i bezpieczna charakterystyka jazdy oraz sportowo-luksusowy wystrój wnętrza czynią model Mercedes-AMG G 63 ikoną wśród wyczynowych off-roaderów.

Skoncentrowaną moc Mercedesa-AMG G 63 w całej okazałości prezentuje typowa dla AMG ekstrawagancka stylizacja – od wyrazistego spojlera przedniego AMG z dużymi wlotami powietrza, przez osłonę chłodnicy AMG i listwy ozdobne AMG, po układ wydechowy AMG z chromowanymi podwójnymi końcówkami rur po bokach.

Mercedes-AMG G 63, wyposażony w mocny 5,5-litrowy silnik V8 bi-turbo AMG, osiąga moc nominalną 420 kW oraz maksymalny moment obrotowy 760 Nm. Tym samym prześcignął on w dziedzinie osiągów swojego legendarnego poprzednika – model Mercedes-AMG G 55 – o 47 kW i 60 Nm.

Wnętrze Mercedesa-AMG G 63 zachwyca luksusowym wyposażeniem oraz ekskluzywnymi tapicerkami designo i elementami ozdobnymi designo ze szlachetnych materiałów. Ekstrawaganckie, sportowe akcenty pozwalają poczuć moc modelu Mercedes-AMG G 63 również wewnątrz.

Mercedes-AMG G 65

Apogeum możliwości - Jako pierwszy 12-cylindrowy wariant tego legendarnego typoszeregu, Mercedes-AMG G 65 z silnikiem V12 bi-turbo AMG o pojemności 6,0 l osiąga całkowicie nowe rejony mocy. Najmocniejsza Klasa G wszech czasów symbolizuje swoją wyłączność w środowisku ekskluzywnych samochodów terenowych o dużej mocy.

Nadwozie wyczynowego Off-roadera Mercedes-AMG G 65 zachwyca ekskluzywnym designem – na całej linii. Wyrazista stylizacja AMG z męskim spojlerem przednim AMG oraz osłoną chłodnicy AMG z dwiema chromowanymi listwami i chromowaną kratką pozwalają wyczuć, jaką moc może rozwinąć ten wyjątkowy samochód.

Mocny silnik V12 bi-turbo AMG o pojemności 6,0 litrów zapewnia w modelu Mercedes-AMG G 65 bezkompromisową siłę napędową – zarówno w terenie, jak i na drodze. Ten wysokowydajny silnik zachwyca imponującą mocą 463 kW oraz olbrzymim momentem obrotowym 1000 Nm.

Mercedes-AMG G 65 to nie pierwszy lepszy samochód terenowy. Widać to przede wszystkim we wnętrzu. Wyszukane elementy wyposażenia sprawiają, że zawsze będą w nim Państwo czuć się doskonale – i to w każdym terenie.

Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6

Luksus i moc. 6-cio kołowy kolos, dla którego nie ma przeszkód do pokanania.

Zobacz całość

G63 i G65 AMG Exclusive Editions podczas IAA Frakfurt

Podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych IAA Frankfurt (14-24 września 2017) zostaną zaprezentowane specjalne wersje klasy G: G63 i G65 AMG Exclusive Edition. Te luksusowe wersje wyróżniaja się osłonami pod zderzakami ze stali nierdzewnej, ozdobnymi elementami AMG, wyposażone są w 21-calowe koła...

Zobacz całość

Klasa G nie do zdarcia

Czciciele (słowo te wcale nie zostało użyte na wyrost) legendarnego Mercedesa Klasy G odliczają dni dzielące nas od premiery nowej generacji Gelendy, którą obsadzono już w roli gwiazdy wrześniowych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Tymczasem po 38 latach produkcji doczekaliśmy się wyjątkowego...

Zobacz całość

Mercedes G500 4x4² według Carlex Design – perfekcja do potęgi n-tej

Oto jak fascynujących czasów doczekaliśmy. Terenówka idealna, jaką jest Mercedes Klasy G, zyskuje jeszcze doskonalsze wcielenie w postaci perfekcyjnego G500 4x4², który następnie zostaje poprawiony i wzmocniony przez Brabusa, by ostatecznie zaparkować w salonie piękności prowadzonym przez Carlex...

Zobacz całość

Mercedes Klasy G fabrycznie nieprzeciętny

W dzisiejszych czasach indywidualność jest w cenie, co przekłada się na podkreślanie własnej wyjątkowości w najróżniejszych dziedzinach. Samookreślamy się w stylu ubierania, sposobie bycia, zainteresowaniach, jak również... samochodach, którymi na co dzień podróżujemy. Wybór Mercedesa Klasy G jest...

Zobacz całość

Targi Motoryzacyjne IAA Frankfurt 2017

Targi Motoryzacyjne IAA Frankfurt 14-24/09/2017 Podczas targów spodziewana jest premiera kilku pojadów z segmentu SUV, w tym koncepcyjny model nowej marki EQ

Zobacz całość

4matic Adventure Road Show

4matic Adventure Road Show 13 maja 2017 Okolice Warszawy 1 dniowa impreza dla pojazdów SUV/Offroad Informacje: Mercedes-Benz Warszawa, tel. +22 312 70 00

Zobacz całość

Majówka 2017 - Wisła i okolice

Majówka 2017 - Wisła i okolice - min. Pionki, Zawichost, Sandomierz

Zobacz całość

Ponadczasowe... kanty. Coraz bliżej premiery Mercedesa Klasy G nowej generacji

- Nowa Klasa G musi pozostać kwadratowa, bo w przeciwnym razie nie byłaby już tą samą Gelendą. Dlatego nadal będzie kanciasta – ujawnił w wywiadzie z „Automotive News” Gorden Wagener – szef działu projektowego Daimler AG. Dziennikarzowi amerykańskiego portalu motoryzacyjnego udało się pociągnąć...

Zobacz całość

Mercedes-Benz G500 4×4² – król pustyni

Zawody typu drag racing, w których auta ścigają się równolegle, porównując swoje przyspieszenie, to forma rywalizacji odpowiednia – wydawałoby się – dla pojazdów sportowych czy wehikułów specjalnie w tym celu zbudowanych, tak zwanych dragsterów. Dla Mercedesa-Benz G500 4×4² nie ma jednak rzeczy...

Zobacz całość

Peugeot P4 – francuski klon Gelendy

Mercedes Klasy G to samochód wyjątkowy, o czym świadczy nie tylko jego czterdziestoletnia już blisko historia, ale również liczni krewniacy rozsiani po całym świecie. Terenówki o charakterystycznej, kanciastej sylwetce, ale niekoniecznie ozdobione trójramienną gwiazdą, spotkać można między innymi w...