GLE 450 AMG 4MATIC Coupé - początek nowej ery.

Oferując GLE 450 AMG 4MATIC Coupé, Mercedes-AMG zapoczątkowuje nową linię produktową modeli sportowych AMG. Pozycjonujemy ją między linią AMG a wyczynowymi autami Mercedes-AMG, aby umożliwić Państwu wejście do świata AMG Driving Performance.

Model sportowy AMG odróżnia się od GLE 400 4MATIC Coupé odczuwalnie większą zwrotnością i dynamiką poprzeczną, a także oryginalną stylizacją nadwozia i wnętrza. Wyrazisty sportowy design nadwozia AMG już od pierwszego spojrzenia uwidacznia podwyższone osiągi.

Podstawą optycznego rozróżnienia jest udoskonalona linia AMG wyposażenia nadwozia z ekskluzywnymi aplikacjami w czerni i pokrytymi srebrnym chromowaniem. Różnica między modelem sportowym AMG a linią AMG wyposażenia nadwozia modeli seryjnych to znajdujący się na spojlerze przednim AMG splitter pokryty srebrnym chromowaniem.

Sportowość wzmagają akcenty typowe dla modelu sportowego AMG i 21-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich. Elementy typowe dla modelu podkreślają dynamikę i indywidualność stylizacji wizualnie szerokiego tyłu.

Zwiększające osiągi zestrojenie układu napędowego, jezdnego i wydechowego to gwarancja niezwykle emocjonujących przeżyć podczas jazdy, wyróżniających model sportowy AMG od innych modeli Mercedes-Benz. Samochód prowadzi się bardzo żwawo, przy dużej dynamice poprzecznej.

Układ jezdny zestrojono niezwykle sportowo, bazując na modelach Mercedes-AMG. Wyposażony jest w zmodyfikowane podzespoły, na przykład dopasowany adaptacyjny system amortyzacji ADS+ standardowego zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC. W programie jazdy „Sport+” możliwe jest obniżenie nadwozia nawet o 55 mm.

Charakterystyczny dla AMG napęd na wszystkie koła 4MATIC z rozdziałem siły napędowej w stosunku 40:60 na osie przednią i tylną zwiększa dynamikę jazdy i poprawia trakcję podczas przyspieszania. Układ hamulcowy posiada duże, wentylowane od wewnątrz tarcze hamulcowe, na osi przedniej o średnicy 375 mm, z dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi, natomiast na osi tylnej o średnicy 345 mm, z jednotłoczkowymi zaciskami pływającymi.

Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC

Nowy Mercedes GLE Coupé łączy prezencję typową dla SUV-a z dynamiką i elegancją coupé. Nowy Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC Coupé doprowadza tę kombinację do perfekcji i w pełni rozwija jej zalety.

Niepowtarzalne, emanujące mocą nadwozie samochodu jest efektem połączenia czterech elementów: osłony chłodnicy AMG z podwójną listwą, spojlera przedniego AMG, dużych obręczy kół AMG ze stopu metali lekkich z ogumieniem 285/45 R 21 z przodu i 325/40 R 21 z tyłu oraz spojlera tylnego AMG.

Imponujące słowa, imponujące wartości: 5,5-litrowy silnik V8 bi-turbo AMG osiągający moc 410 kW wyzwala żywioł, przy którym wszystkie inne bledną. Ale dopiero połączenie z kolejnymi elementami wyposażenia AMG przekształca tę moc w doskonałą dynamikę jazdy.

Duży udział w tym procesie mają 7-stopniowa automatyczna skrzynia biegów z trzema programami jazdy, stały napęd na wszystkie koła z typowym dla AMG rozdziałem siły w stosunku 40:60 oraz sportowy układ jezdny AMG.

Wygląd to jeszcze nie wszystko. Ważna jest też funkcjonalność. Jednak kiedy wygląd przekonuje także funkcjonalnością, osiąga się poziom, z którego nikt już nie chce rezygnować. Wnętrze nowego modelu Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC Coupé sięga właśnie tego poziomu.

Sportowo-ekskluzywne wnętrze zdominowane jest przez zintegrowaną tablicę wskaźników AMG z menu głównym AMG, spłaszczoną u dołu kierownicę AMG Performance oraz fotele sportowe AMG z tapicerką ze skóry nappa AMG, zapewniające doskonałe podparcie boczne.

Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC

Jeszcze więcej. Te słowa legły u podstaw konstrukcji tego modelu S AMG. Nie boi się porównań. Ponieważ jest: jeszcze mocniejszy, jeszcze bardziej sportowy, jeszcze bardziej ekskluzywny, jeszcze bardziej AMG. Nawet jeśli trudno w to uwierzyć.

Ekskluzywny, ekspresyjny i śmiały ponad miarę. Model S AMG nowego Mercedesa GLE Coupé otwarcie prezentuje swoje ambicje przywódcze. Kształtuje swoje środowisko i nie ukrywa ani siebie ani swojej znamiennej nazwy: Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC Coupé.

Obręcze kół AMG ze stopu metali lekkich gwarantują sportową przyczepność i przyciągają wzrok. Inne charakterystyczne różnice w stosunku do modelu AMG to typowe dla modelu S spojlery z przodu i z tyłu.

Egzystować dla tej jednej chwili. Dla chwili, która zmienia wszystko. Która ma niesamowicie intensywny wpływ na innych. Już na zawsze. To fundament, na którym opiera się egzystencja nowego modelu Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC Coupé.

Swoją porywającą moc model S zawdzięcza silnikowi bi-turbo AMG osiągającemu 430 kW. Imponujące są jednak nie tylko jego osiągi. Czystą moc sygnalizują również inne techniczne elementy wyposażenia.

Kto jest stale aktywny na zewnątrz, wewnątrz musi zachować spokój, nie tracąc swojej dynamiki. Dlatego wnętrze modelu S stanowi perfekcyjną symbiozę zmysłowej, przytulnej atmosfery i intensywnych wrażeń wyścigowych.

Ekskluzywne wyposażenie oraz charakterystyczne dla modelu detale jeszcze bardziej uwypuklają ekskluzywność i sportowy charakter wnętrza modelu S w porównaniu Mercedesa-AMG GLE 63 4MATIC Coupé.
 

Zobacz całość

Jak w niebie – pancerny Mercedes-Benz GLE Guard

TopCar to jedna z najbardziej znanych firm tuningowych w Rosji. Jej specjalnością są ekskluzywne modyfikacje samochodów marki Mercedes-Benz, Porsche, BMW i Range Rover. Najnowszą propozycją moskiewskich designerów jest pancerny model GLE Guard, w którego wnętrzu można poczuć się prawie jak... w...

Zobacz całość

Targi Motoryzacyjne IAA Frankfurt 2017

Targi Motoryzacyjne IAA Frankfurt 14-24/09/2017 Podczas targów spodziewana jest premiera kilku pojadów z segmentu SUV, w tym koncepcyjny model nowej marki EQ

Zobacz całość

4matic Adventure Road Show

4matic Adventure Road Show 13 maja 2017 Okolice Warszawy 1 dniowa impreza dla pojazdów SUV/Offroad Informacje: Mercedes-Benz Warszawa, tel. +22 312 70 00

Zobacz całość

Mercedes GLE nowej generacji – premiera już 2018 roku

Mercedes GLE, który jest bliskim krewnym wcześniejszego modelu ML, w roku 2018 zostanie zaprezentowany w zupełnie nowym wcieleniu. Zmieni się nie tylko jego wygląd, ale przede wszystkim cała baza konstrukcyjna. Obecnie trwają już zaawansowane testy nowego auta, który uwieczniony został na filmie...

Zobacz całość

Mercedesy na off-roadowym Tour De Scotland

Jazda w terenie seryjnym modelem SUV-a jest nie lada wyzwaniem. Wie o tym każdy, kto tego spróbował. Tym większy podziw budzi dokonanie grupy Anglików, którzy fabrycznymi modelami Mercedesów GLS, GLE i G przejechali wszerz całą Szkocję, przemieszczając się z jej wschodniego wybrzeża na zachodnie i...

Zobacz całość

Miłość kołem się toczy

Zima zaczyna nieśmiało dawać o sobie znać, a pierwszy śnieg – choć zdążył już stopnieć – przypomniał, jak trudne bywają warunki na drogach. Wystarczy nieco dłuższy sen drogowców, by nawet zimowe opony przestały być gwarancją bezpiecznego osiągnięcia celu podróży. W sukurs może przyjść wówczas napęd...

Zobacz całość

Brabus 410 – czasem mniej znaczy lepiej

Zakup Mercedesa-AMG GLE 43 Coupé oznacza dla wielu spełnienie marzeń, jednak bywa czasem, że 367 koni mechanicznych pod maską, przyspieszenie w 5,7 sek. do „setki”, znakomite wyposażenie i nietuzinkowy wygląd budzi u niektórych poczucie niedosytu. To właśnie z myślą o wymagających klientach...

Zobacz całość

Sukces z napędem na cztery koła

W salonach Mercedes-Benz na całym świecie drzwi prawie się nie zamykają. Samochody niemieckiego producenta budzą niesłabnące zainteresowanie klientów, czego rezultatem są rosnące słupki w statystykach marketingowych. Jedną z przyczyn sukcesu jest szeroki wybór samochodów z napędem na wszystkie koła...

Zobacz całość

4matic Adventure - Spała 10/2016

Serdecznie zapraszamy na wyjazd 4Matic Adventure, który odbędzie się w dniach 7-9 października. Weekend będą mieli Państwo okazję spędzić w Spale , będącej znaną miejscowością wypoczynkową nad Pilicą, na terenie dawnej Puszczy Pilickiej, obecnie Spalskiego Parku Krajobrazowego. Hotel Mościcki...